czwartek, 9 kwietnia 2020

Mia

Mia jest z nami już prawie rok nawet nie wiem kiedy ten czas przeleciał 😁 dużo się dzieje w naszym stadzie nie ma czasu na nudę. Pojawiła się z dwóch powodów oczywiście żeby wesprzeć suki w pracy ale także dlatego że  bardzo chciałam mieć czarnego psa i zobaczyć reakcje moich dzieciaków w pracy. Istnieje przekonanie , że dzieci boją się czarnych psów 🤔 ja jednakowoż uważam, że najważniejsze jest zaufanie do terapeuty i więź jaka się nawiązuje podczas wspólnej pracy i uważam, że poprawdzie mogłabym przyjść do pracy ze słoniem bo to ja jestem ogniwem łączącym. Mia ma cudny charakter bardzo dobrze była prowadzona i socjalizowana w hodowli za co z całego serca dziękuję Uli Sar hodowla Perro Cobrador . Szybko się uczy, szybko odnalazła się w pracy oczywiście wszystko robione jest malutkimi kroczkami. Zapoznanie się z miejscem pracy , z trybem pracy, z dziecmi. Wszystko w formie zabawy i dobrych skojarzeń. Obecnie jesteśmy w trakcie szkolenia na Psa Terapeutę w Śląskim Centrum Kynologicznym PRESTOR. Śmiem twierdzić, że idzie nam nieźle.  Mia jak każdy pies ma swój indywidualny charakter , ulubione rzeczy ,zabawy . Zachowania, takie poprostu Mijaszkowe 😁 Kocha wodę miłością nadprzeciętną 🙈
Staramy się jako człowieki wychować ją mądrze ,wspierać i dbać o jej potrzeby .
Jest pełnoprawnym członkiem naszej rodziny i cudowną przyjaciółką. A dla mnie również wsparciem w pracy😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz